čtvrtek 16. prosince 2010

Odpověď Stana Holíčka

S podivom sledujem vyvoj v CEMBA v poslednych niekolkych mesiachoch. Priznam se, ze s dostupnych informaci namam absolutne nazor na koho strane je pravda.

V momente ked som zistil, ze v CR existuje nieco ako CEMBA bol som nadseny. Mal som moznost zit relativne dlhu dobu na Novom Zelande a v USA v Californii, kde MBA maju velku silu, bojuji za vznik nových ciest, a snazia udrzat stavajuci situaciu v oblasti MTB. Ceska situacia je urcite odlisna, bolo by uzasne vybudovat siet sigltrekov (singl pod Smrekom je skvela vec, a kazdy dalsi by bol skvely), rozsirovat stavajuce trate ... obavam sa ale, ze v stavajucej situacii budeme mat ako bikery problem bojovat s loby ochrancov prirody, vlastnikov pozemkov, turistov, urcite sa organizuju jazdci na konoch, motocyklisti a skutre, a ti vsetci budu bojovat za ich vlastne zajimy, ktore mozu omezit i sucasne moznosti bikingu ... V dobe funkcnosti CEMBA som mal pocit, ze tu existuju ludia a organizacia, ktora bude pripravena hajit moj oblubeny singl v Brdech, ci na Krivoklatsku...

Som absulutne pasivny clen CEMBA, ale v pripade, ze existuju ludia, ktory chcu hajit povodne myslienky CEMBA, budem velmi rad a rad ich podporim.

MUDr. Stanislav Holiček

Žádné komentáře:

Okomentovat